Інклюзивне навчання 04.04.22

Корекційно-розвиткове заняття 14.03.22

Руханка для очей "Гра зірок"

Нейропсихологічна гра "Майстерні руки" (Повтори, якщо зможеш)

Розвиток мислення та пам'яті за допомогою мнемотехніки


Розвиток пам'яті  гра на розвиток пізнавальних процесів


 Корекційно-розвиткове заняття 16.03.22

Руханка для покращення емоційного самопочуття.


Нейропсихологічна гра "Майстерні руки" (Повтори, якщо зможеш)


Ігри вдома на розвиток логіки 

► "Безліч слів". Вибираємо велике слово. З його букв кожен на своєму аркуші складає та записує багато маленьких. 

► Знайти в кімнаті слова — смачні, ароматні, тверді, м’які чи рухомі. 

► Написати врозкид на аркуші літери, з'єднувати букви лініями в слова.




Корекційно-розвиткове заняття 18.03.22

Руханка для покращення емоційного самопочуття.

Нейропсихологічна гра "Майстерні руки"


Прості аналогії

https://docs.google.com/presentation/d/1b6k1ebH-VSF6QpDC-CM9GRfia_6dpOrmEEIWvNnpsFk/edit?usp=sharing


Корекційно-розвиткове заняття 21.03.22

Руханка для покращення емоційного самопочуття.

НЕЙРОдолоньки
Спочатку починаємо з правої ручки послідовно виконуючи завдання на картинці, потим переходимо до лівої, якщо виходить просто - задіюємо обидві руки.

Завдання на міжпівкульну взаємодію "Покажи де?"
1. Необхідно одночасно обома руками показувати літери : А, О, Ю, Я...
 

2. Необхідно одночасно обома руками показувати цифри: 10, 2, 7, 1, 9...

Корекційно-розвиткове заняття 23.03.22

Руханка для покращення емоційного самопочуття.



НЕЙРОдолоньки
Спочатку починаємо з правої ручки послідовно виконуючи завдання на картинці, потим переходимо до лівої, якщо виходить просто - задіюємо обидві руки.

Завдання на міжпівкульну взаємодію "Покажи де?"
1. Необхідно одночасно обома руками показувати фігури : Коло, трикутник, квадрат, зірка, стрілка, овал...

Корекційно-розвиткове заняття 25.03.22

Руханка для покращення емоційного самопочуття.

Нейробіка 



Логічні ланцюжки - розвиток мислення та мовлення


"Ласкаві лапки"

Ціль: зняти напругу, м'язові затискачі, знизити

агресивність, розвинути чуттєве сприйняття, гармонізувати

відносини між дитиною та дорослим.

Дорослий підбирає 67 дрібних предметів різної фактури:

шматочок хутра, пензлик, скляний флакон, намисто, вату і т. д. Все це

викладається на стіл. Дитині пропонується оголити руку по

лікоть; вихователь пояснює, що по руці ходитиме "звірятко" і

торкатися лагідними лапками. Треба із заплющеними очима вгадати,

який "звірятко" торкається до руки відгадати предмет. Дотику

мають бути погладжуючими, приємними.

Варіант гри: "звірятко" буде торкатися щоки, коліна,

долоні. Можна змінитись з дитиною місцями.


«Клякси, монотипія»

Для цієї гри необхідні: фарби, пензлик, білий папір.

Перед початком гри аркуш паперу необхідно скласти навпіл,

та малювати на одному боці. Дітям пропонують взяти фарбу будь-якого

кольори, який подобається і бризнути на аркуш паперу, поставити ляпки.

Потім взяти інший колір і зробити те саме. Можно використовувати

відтінки одного кольору. Після цього скласти обидві половини листа та


швидко розкрити. Отриманий малюнок розглядають, і дитина

розповідає, на що схожий його малюнок.

Ця гра сприяє зняттю агресії, напруження. Більше

агресивні діти вибирають і похмуріші кольори, в малюнках

бачать чудовисько і т.п. У той же час діти починають вільніше

висловлювати свої емоції, почуття.



Корекційно-розвиткове заняття 30.03.22

Руханка для покращення емоційного самопочуття.


Логічне мислення - онлайн гра Танграм

Гра "Добре-погано"


Подивись на малюнок, розкажи що на ньому зображено, та визначи добре чи погано себе поводять діти. 









 Корекційно-розвиткове заняття 04.04.22

Руханка для покращення емоційного самопочуття.



Нейропсихологічна гра "Майстерні руки" (Повтори, якщо зможеш)

Вправа "Розкажи що бачиш" Подивись уважно на картинку, роздивись всі деталі. Спробуй розказати що ти бачишь зараз, що могло відбуватися до та після подій, які зображені. 







✅Знайди і сфотографуй 5 предметів червоного кольору (предметів певного відтінку, які містять поєднання 2 кольорів)
✅Знайди і сфотографуй предмети великого та маленького розміру (маленький, середній та великий)
✅Сфотографуй обрані предмети так, щоб один був далеко, а інший близько до тебе (можна додати ще предмет посередині, дати більш конкретне завдання: м'яч близько до дверей, але далеко від стільця і т.п)
✅За допомогою обраних предметів зроби фото, які проілюструють cлова: під, над, всередині, між і т.п. (фото ляльки, яка сидить за автомобілем, ложки, яка лежить за виделкою і поруч з чашкою тощо
✅ Фрукти - овочі, рослини, свійські тварини і інше
✅Зроби фото свого розпорядку дня
✅Фото обличчя сумного, веселого, здивованого, сердитого і ін.
✅Знайди і сфотографуй 5 речей (занять), які тебе заспокоюють, радіють, дратувати і ін.




Немає коментарів:

Дописати коментар